نقش طراحی انواع کتابخانه در دکوراسیون داخلی

چهارشنبه 18 بهمن 1396
13:04
کوماس

نقش کتاب و کتابخانه در دکوراسیون داخلی منزل

کتابخانه در شکل سنتی آن و بدون در نظر گرفتن میزان علاقمندی افراد به مطالعه ، از دیرباز یکی از وسایل مورد علاقه عموم در دکوراسیون منزل بوده است . این علاقه هنوز هم درمیان طراحی دکوراسیون داخلی به قوت خود باقی مانده است اما کم کم از حالت سنتی تر خارج شده و کتابخانه ها ، قفسه ها و باکس های کتاب بسیار متنوع تر از گذشته به بازار ارائه می شوند و قدرت خود را در چشم نواز کردن منزل نه تنها حفظ کرده اند بلکه افزایش داده اند.

امروزه بیشتر از باکس ها ی کوچک تر یا شلف ها به عنوان وسیله ای برای قرار دادن کتابها استفاده می شود و بسیار مورد استقبال عموم در بازسازی ساختماناست از طرفی تمام کتابها را در یک باکس قرار نمی دهند بلکه بهتر است مثلا یه تعداد از کتابها را با یک شی تزیینی کوچک در یک باکس و بقیه کتابها را به همراه مثلا یک گلدان کوچک تزیینی در باکس دیگری قرار داد تا زیبایی بیشتری به فضا ببخشد همچنین از این قفسه های کتاب در هر گوشه ای از خانه می توان استفاده کرد اما بهتر است در استفاده از آنها زیاده روی نکنیم که از زیبایی آن نکاهیم . مزیت قفسه های کتاب در اینست که می تواند هم در سالن پذیرایی هم در اتاق خواب هم در اتاق کار و هم در راهروی ورودی منزل مورد استفاده قرار بگیرد و زیبایی فضا را دو چندان کند .


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
کوماس دکور اجرا و طراحی انواع بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازسازی ساختمان کوماس | بازسازی ساختمان و دکوراسیون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]