نوسازی ساختمان با کمترین هزینه

يکشنبه 5 شهريور 1396
11:29
کوماس

نوسازی ساختمان با کمترین هزینه

چگونه با هزینه کم به نوسازی ساختمان بپردازیم؟

از آنجایی که آشپزخانه از مهم ترین قسمت های خانه است و رفت و آمد در آن زیاد بوده و تقریبا تمام افراد خانواده مقداری از زمان خود را در آن سپری می کنند، از این رو دکوراسیون آن از اهمیت زیادی بر خوردار است و باید به نحوی باشد که برای افراد تازگی داشته باشد.
• تغییر جلوه کابینت ها و بازسازی ساختمان می تواند تغییر و تحول چشم گیری در فضای آشپزخانه و نوسازی ساختمان ایجاد کند زیرا بیشترین سهم فضای آشپزخانه به کابینت ها اختصاص دارد.

برای این کار لازم نیست هزینه زیادی را متقبل شوید و به تعویض کلی کابینت آشپزخانه ها بپردازید بلکه می توانید از ورقه های روکش کابینت که در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند استفاده کنید و آن ها را به راحتی روی در کابینت ها بچسبانید.

• تغییر جلوه سرویس بهداشتی کار بسیار آسانی است و براحتی می توان آن را نو و جدید کرد.

برای مثال با نصب کاشی های جدید برای کف و دیوار ها به کلی جلوه سرویس بهداشتی تغییر می کند. فراموش نکنید که برای سرویس بهداشتی نیز می توانید از کاشی هایی برای دیوار ها و کف استفاده کنید که قابلیت چسبیده شدن روی کاشی های قبلی را دارند.
یکی دیگر از فضاهایی که اعمال تغییر در آن می تواند تاثیر زیادی در روحیه و جلوه کلی خانه داشته باشد حیاط و ورودی خانه است.

• کمی بیشتر برای حیاط خانه خود وقت صرف کنید.

اگر باغچه ای دارید به چمن کاری آن بپردازید و گل های زیبا و جدید در آن بکارید. خواهید دید که با انجام همین تغییرات جرئی به چه میزان خانه شما تغییر می کند و در بدو ورود به خانه احساس تازگی و طراوت خواهید کرد.


برچسب ها: نوسازی ساختمان ,
[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
کوماس دکور اجرا و طراحی انواع بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازسازی ساختمان کوماس | بازسازی ساختمان و دکوراسیون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]